
2012 yılında Cenevre’de gösterilen Hi-Cross konseptinden izler taşıyan yeni X-Trail’in yol performansı yerini aldığı model göre iyileştirilmiş. Fakat yapılan tasarım ve dinamik geliştirmeler otomobilin off-road kabiliyetlerini azaltmamış. Nissan yetkilileri, opsiyonel olarak sunulan dört tekerlekten çekiş sistemi ile birlikte yeni X-Trail’in arazi koşullarında eskisi kadar iyi olduğunu belirtiyorlar.
Önden çekişin standart olarak sunulması ise güncel modelin tüketim değerlerinden daha iyisini elde edebilmek için alınmış bir karar. Motor olaraksa güncel X-Trail’de kullanılan 2.0 lt dizel motorun güncellenmiş bir versiyonu kullanılıyor. Bu üniteyle birlikte yeni geliştirilen ve Xtronic adı verilen CVT şanzımana yer veriliyor.
İç mekân ise Hi-Cross konsepti ile benzerlikle taşıyor. Tasarımın biraz daha geliştirildiği kabinde kullanılan malzeme kalitesi de yükselmiş. Standart donanım listesi de artık daha uzun.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder