Toyota tarafından yapılan açıklamada; yeni kablosuz şarj sisteminde manyetik rezonans teknolojisi kullanıldı. Yakın gelecekte pazara sunulması planlanan manyetik rezonans iletici aktarım sistemi; zeminde bulunan bir bobin sayesinde elektriği araçta bulunan ikinci bobine iletiyor ve akünün şarj olmasını sağlıyor. Testler için Japonya’nın Aichi Bölgesi’ndeki 3 ev pilot olarak seçilerek 3 adet Plug-in Hybrid araç sağlandı. Bir yıl sürmesi planlanan testlerde, şarj özellikleri, şarj frekansı, kullanıcı memnuniyeti ve kullanım kolaylığı ölçümlenecek. Testler sonucunda; kablosuz şarj sistemi elektrik motorlu araçların kullanımına sunulacak. Toyota tarafından yapılan açıklamada elektrikli araçları teşvik edecek kablosuz şarj sistemi ile çevrenin çok daha fazla korunacağı görüşü de dile getirildi.
reklam
14 Şubat 2014 Cuma
TOYOTA'DAN KABLOSUZ ŞARJ DEVRİMİ
Toyota, Plug-in Hybrid ve elektrik motoru ile çalışan araçlar için yeni geliştirdiği kablosuz pil şarj sisteminin teknik testlerine Şubat ayı sonunda başlayacak. Kablosuz şarj sistemiyle elektrik motorlu otomobillerin aküleri 90 dakikada şarj edilebilecek.

Toyota tarafından yapılan açıklamada; yeni kablosuz şarj sisteminde manyetik rezonans teknolojisi kullanıldı. Yakın gelecekte pazara sunulması planlanan manyetik rezonans iletici aktarım sistemi; zeminde bulunan bir bobin sayesinde elektriği araçta bulunan ikinci bobine iletiyor ve akünün şarj olmasını sağlıyor. Testler için Japonya’nın Aichi Bölgesi’ndeki 3 ev pilot olarak seçilerek 3 adet Plug-in Hybrid araç sağlandı. Bir yıl sürmesi planlanan testlerde, şarj özellikleri, şarj frekansı, kullanıcı memnuniyeti ve kullanım kolaylığı ölçümlenecek. Testler sonucunda; kablosuz şarj sistemi elektrik motorlu araçların kullanımına sunulacak. Toyota tarafından yapılan açıklamada elektrikli araçları teşvik edecek kablosuz şarj sistemi ile çevrenin çok daha fazla korunacağı görüşü de dile getirildi.
Toyota tarafından yapılan açıklamada; yeni kablosuz şarj sisteminde manyetik rezonans teknolojisi kullanıldı. Yakın gelecekte pazara sunulması planlanan manyetik rezonans iletici aktarım sistemi; zeminde bulunan bir bobin sayesinde elektriği araçta bulunan ikinci bobine iletiyor ve akünün şarj olmasını sağlıyor. Testler için Japonya’nın Aichi Bölgesi’ndeki 3 ev pilot olarak seçilerek 3 adet Plug-in Hybrid araç sağlandı. Bir yıl sürmesi planlanan testlerde, şarj özellikleri, şarj frekansı, kullanıcı memnuniyeti ve kullanım kolaylığı ölçümlenecek. Testler sonucunda; kablosuz şarj sistemi elektrik motorlu araçların kullanımına sunulacak. Toyota tarafından yapılan açıklamada elektrikli araçları teşvik edecek kablosuz şarj sistemi ile çevrenin çok daha fazla korunacağı görüşü de dile getirildi.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder