
KAR ZİNCİRİ: Yaklaşık 100 yıllık bir teknoloji. Ucuz olması istenilen boya uygun bulunabilmesi açısından en sık tercih edilen sistem. Yapı marketlerde 50 liradan bulunabiliyor. en büyük dez avantajı ise açık yollarda yarattığı sarsıntı ve yine karsız yollarda otomobilin ön düzenine verdiği zarar. Ucuz görünse de uzun kullanımda en pahalı yöntem.
Örgülü ve merdiven desenli olmak üzere farklı zincir türleri piyasada bulunuyor, merdiven tipi patinaj zincirleri uzmanlar tarafından önerilmemektedir.
Bu türlerin, lastiğin tabanını dikey olarak kestiği için hem daha fazla sarsıntıya neden olur, hem de yandan kaymalarda yeterli güvenliği sağlayamaz.
Özellikle panik frenlemelerde lastik, zincir üzerinde kalmadıysa aracın durma mesafesini de uzatabilir. Fren ve emniyetli duruş için örgü tipi patinaj zincirlerinin tercih edilmesi gerekir. Hem daha az sarsıntı hem de duruş mesafesinin azalması için ideal bir seçim olur. Zincir lastiğin tamamını sardığı için hem önden, hem de yandan kayma durumunda maksimum güvenlik sağlanır.
KAR ÇORABI:

POLÜRETAN ZİNCİR
Patinajı engellemede

KAR PALEDİ:

Kesinlikle denediğimiz Yöntemler arasında en pratik, en konforlu, en kullanıcı dostu aynı zamanda en pahalı yöntem. Ortalama bir lastik boyu için çiftinin fiyatı 600 TL. Önceden janta monte edilmiş bir aparat üzerine paleti uygulama süreniz 2 saniye bile değil. Sadece bir klik sesi duyduğunuz anda takma ya da sökme işlemi tamam. Uzun yıllar kullanılabilecek bu aksesuarın bize göre yüksek fiyatının yanındaki dez avantajı spesifik lastik boylarına göre alınması ve sonraki aracınızın lastik çapında 1 cm lik bir oynama bile ürünü o lastikle kullanamamanız anlamına geliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder