
Infiniti, portföyüne yeni eklediği 2 litrelik benzinli turbo motorun yanı sıra, 3.7 litre benzinli, 3.5 litre hibrid ve dört silindirli 2.2 litre turbo-dizel motorlara sahip.
Bu nedenle markanın vergisel açıdan en avantajlı modeli Q50 2.0 litre seçeneği olacak.
Infiniti Mercedes işbirliğinin ürünü
Infiniti’nin Daimler AG ile yaptığı işbirliğinden doğan yeni dört silindirli turboşarjlı motor, bir yandan Euro 5 emisyon standartlarını karşılarken, diğer yandan 211 beygirlik motor gücü sağlamak için piezo enjektörlerle direkt enjeksiyon yöntemini kullanıyor.
Motor, neredeyse çalışır çalışmaz 1.250 devirde 236 Nm torka ulaşıyor.
Avrupa'ya özgü 2.2 litrelik direkt enjeksiyonlu dört silindirli turbo-dizel motor ve benzinli versiyon, Infiniti’nin marka karakteristikleri doğrultusunda bir motordan beklenen her şeyin karşılanabilmesi için Infiniti mühendislik ekibi tarafından modifiye edildi. Yeni turboşarjlı motorun Infiniti portföyüne eklenmesi ile bir yandan Infiniti’nin sunduğu ürünleri genişletme stratejisi vurgulanırken; bir yandan da model serisi yerel müşterilerin ihtiyaçlarına göre şekillenmeye başladı.
Infiniti, önümüzdeki 5 yıl boyunca araç portföyünü yüzde 60 oranında, aktarma organlarını ise yarısından fazla bir oranda genişletmeyi planlıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder